Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine inbloom so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino inbloom (v nadaljevanju »trgovina« ali »inbloom«) upravlja podjetje ponudnik Maja Fučak s.p.  storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem inbloom, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo, prijavo na e-novice ali izvedenim naročilom obiskovalec postane uporabnik. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje inbloom, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba inbloom-a spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Vaše cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila z gotovino ali plačilo predračuna z nakazilom na TRR. Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov, slike so lahko simbolične in ne odražajo dejanskega stanja artikla. V primeru nejasnosti nas prosimo kontaktirajte na info@inbloom.si.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja inbloom – Maja Fučak, s.p. po ponudbi/predračunu trr
  • Paypal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in kupcu dostopno v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Cene

Vaša cena velja za vse uporabnike spletne trgovine inbloom. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Dobavljivost izdelkov

Dobavljivost izdelkov na spletni strani inbloom je 7 delovnih dni, ker so določeni izdelki ročno delo.

Vračilo blaga in Pošiljanje blaga

Izmenjave

Blago zamenjamo le, če so poškodovani ali napačni. V okoliščinah, ko menite, da je izdelek okvarjen, nas morate nemudoma obvestiti na info@inbloom.si s podatki o izdelku in napaki. Izdelek, za katerega menite, da je pomanjkljiv, lahko pošljete na:

Mala Metraža

Dolinska cesta 1.b

6000 Koper

Slovenija

Po prejemu vrnjenega izdelka ga bomo v celoti preučili in vas v razumnem roku obvestili po elektronski pošti, ne glede na to, ali imate pravico do zamenjave zaradi napake. Če ste upravičeni, vam bomo poslali nadomestni izdelek.

Izjeme

Nekateri predmeti so nepovratni in jih ni mogoče zamenjati.
To vključuje:
– znižane artikle

Pošiljanje

Če želite vrniti predmet, ki ste ga kupili, ga pošljite na naslov:

Mala Metraža

Dolinska cesta 1.b

6000 Koper

Slovenija

Vračila ne vključujejo stroškov pošiljanja in manipuliranja, ki so prikazani na ovojnici ali računu. Stroški pošiljanja za vsa vračila morajo biti predplačani in zavarovani iz vaše strani. Odgovorni ste za morebitno izgubo ali poškodbo izdelkov med pošiljanjem. Ne jamčimo, da bomo prejeli vašo vrnjeno postavko. Stroški pošiljanja in manipulacije se ne povrnejo. Vsi povrnjeni zneski ne bodo vključevali stroškov pošiljanja.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@inbloom.si., kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. Blago ne sme biti nošeno, prano ali kakorkoli prirejeno osebnim potrebam. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe, si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo, torej kupnino vrnjenega izdelka oz. izdelkov, ponudnik ni dolžan vrniti stroškov, ki so nastali zaradi pošiljanja. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru plačila po predračunu velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri GLS.

Dostava znotraj Slovenije

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh 5 delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od dneva plačila preko Paypala oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju oz. plačila s plačilnimi karticami.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-7 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla.

Izdelki do 2kg  so dostavljeni z dostavno službo GLS po ceni 3.80 EUR

Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdano blago in jih poravnate skupaj z zneskom naročila.